piątek, 23 sierpnia 2013

Colorful



Hey! Czemu założyłam bloga? Otóż głównym celem założenia jest chęć „podzielenia się moją szafą”, pokazanie co lubię nosić, co mi się podoba i czym się inspiruję. Stylizacja, która przygotowałam jest jedną z najchętniej noszonych przeze mnie zestawień, czyli luźno, sportowo wygodnie, ale postaram się pokazać też w innych odsłonach. Tak, więc życzę miłego oglądania  ^  ^

  Pic. Klaudia Czupryniak
                                                              
Kurtka-Pull&Bear
  Koszulka-Lifestab
     Buty-chmielna20
                  Biżuteria-Stradivarius


2 komentarze:

  1. Te Jordany 4 są po prostu świetne! :) Sama się na nie czaiłam, ale zabrakło kasy ;/
    Zapraszam do obserwowania na www.mytippitoes.blogspot.com Niedługo wpadnie parę fitów z Jordanami ! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. fajnie! bardzo fajnie! :) koszulka rewelacja :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń